.

     

     

    Ελληνικοί φορείς

    ypourgeio

    eesty
    ergose
    ose logo

     

    gaiose


    diavgia logo2


    Θέματα Επιβατών

    Θέματα Επιβατών

    Οι επιβάτες σιδηροδρομικών μεταφορών έχουν συγκεκριμένα δικαιώματα και υποχρεώσεις που προβλέπονται αναλυτικά στον κανονισμό 1371/2007 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Δικαιώματα και Υποχρεώσεις Επιβατών

    Δικαιώματα ως προς τις εξής υπηρεσίες:

    • Σύμβαση μεταφοράς (εισιτήριο) – διαθεσιμότητα – κρατήσεις
    • Μεταφορά αποσκευών – ποδηλάτων – οχημάτων
    • Ταξιδιωτικές πληροφορίες
    • Δρομολόγια – καθυστερήσεις – απώλειες ανταπόκρισης – ακυρώσεις
    • Δυνατότητα πρόσβασης – συνδρομής – πληροφόρησης σε άτομα με αναπηρία ή με μειωμένη κινητικότητα
    • Ασφάλιση επιβατών – αποσκευών – ποδηλάτων – οχημάτων
    • Ποιότητα υπηρεσιών

    Υποχρεώσεις ως προς τη συμμόρφωση στους όρους:

    • Μεταφοράς αντικειμένων (χειραποσκευών, αποσκευών, οχημάτων, ζώων)
    • Σήμανσης αποσκευών
    • Μεταφοράς οχημάτων
    • Μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων

    Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση αριθ. Φ. 4 /59820/4768 / 01.12.2014, έχει χορηγηθεί εξαίρεση για διάστημα 5 ετών επί των διατάξεων των άρθρων 10, 13, 15-18 & 28 του κανονισμού 1371/2007.

    Υποβολή Παραπόνων-Καταγγελιών Επιβατών

    Οποιοσδήποτε επιβάτης δικαιούται να υποβάλλει παράπονο-καταγγελία σε κάθε εμπλεκόμενη σιδηροδρομική επιχείρηση. Στον ιστότοπο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπάρχει πεδίο για υποβολή παραπόνου-καταγγελίας στο μενού «Επικοινωνία».

    Σε περίπτωση μη ικανοποιητικής απάντησης στο παράπονο-καταγγελία, ο επιβάτης μπορεί να απευθυνθεί στη ΡΑΣ. Αν το επιθυμεί, μπορεί να απευθυνθεί στη ΡΑΣ και απευθείας χωρίς απαραίτητα να υποβάλλει πρώτα το παράπονο-καταγγελία του στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι τρόποι υποβολής παραπόνου-καταγγελίας είναι:

    • Συμπλήρωση ηλεκτρονικής φόρμας παραπόνου-καταγγελίας επιβάτη
    • Λήψη έντυπης φόρμας υποβολής παραπόνου-καταγγελίας επιβάτη (βλέπε κάτωθι "Λήψεις"), συμπλήρωση φόρμας και αποστολή της με email, φαξ ή ταχυδρομικά στη ΡΑΣ (πατήστε στο οριζόντιο μενού "Επικοινωνία" για να δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας)

    Ευρωπαϊκοί φορείς

    mobility and transport
    era
    IRG RAIL

    RNE


    tenT 


    Νέα-Ανακοινώσεις

    2017-10-24 Παρέμβαση της ΡΑΣ για λήψη μέτρων προς αποφυγή περιστατικών ηλεκτροπληξίας σε ακινητοποιημένα βαγόνια. 

    Με αφορμή το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια έχουν καταγραφεί θάνατοι/σοβαροί τραυματισμοί ατόμων [...]

    2017-10-13 Σύμβαση Πρόσβασης και Χρήσης της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής μεταξύ ΟΣΕ - Rail Cargo Logistics Goldair

    Την Παρασκευή 13.10.2017 υπογράφηκε Σύμβαση Πρόσβασης και Χρήσης της Εθνικής Σιδηροδρομικής Υποδομής μεταξύ του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ [...] 

     


     


    Δικαιώματα των επιβατών


    rights

    Στοιχεία Επικοινωνίας

        Ρυθμιστική Αρχή
        Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ)


    similar icons with these tags home house building 3     Σταδίου 33
         105 59 Αθήνα

    telephone icon 53591   τηλ: 210 3860141-142
    φαξ: 210 3860149

    email

       email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

    © 2017 ΡΑΣ. All Rights Reserved.

    Βρείτε μας στο χάρτη

    Please publish modules in offcanvas position.